Mööda Peipsi äärt alla sõites nägin igal pool suitsukala silt, aga kala ennast ei olnud kuskil. Lõpuks enne Mustveed oli esimene koht kus oli ka reaalselt kala. Kala mind tegelikult ei huvitanudki enam. Võtsin hoopis ühe kohaliku käest paar kurki ja tomatit. Peale seda hakkas varsti ka sadama, aga sõitsin ikkagi edasi. Jope pidas vett ideaalselt. Ainult plätad muutusid natuke libedaks.
Mustveesse sisse sõites läks jälle tagumine rehv puruks. See kord oli selleks mingi klaasi kild. Vihmas hakkasin siis jälle remonti tegema. Auk oli täpselt ühe eelmise lapi peal. Nii et pidin vana lapi eemaldama ja uuega kaks auku katma.
Mustvees sattusin kokku jälle ühe bussiga tulnud jalgratturite grupiga. Tegelt oli neid vist isegi 3 gruppi. Ühed olid leedukad, ühed inglased ja vist olid ka eestlased. Koos nendega sai pm Varnjani välja sõidetud.
Vaatetorn kallastes. Siin nägin kolme venelast. Nemad hakkasid mingil põhjusel minuga rääkima ja tuli välja, et üks neist oli just eelmisel aastal seda teed Sirgalas tegemas käinud, mida mööda ma valesti sõitsin, Eesti on ikka nii väike.
Varnja piirivalvekordion. Viimane asustatud punkt enne Suurt-Emajõge. Siin on kunagi ise ka paar korda paati vette lastud. Varnja külast unustasin pilti teha. Siin kordionis sain natuke telefoni laadida.
Vaade Kavastu parvele.
Suur-Emajõgi.
Need kolm venelast, keda ma Kallaste tornis nägi, väitsid et parve ei pidanud enam käima. Aga õnneks käis ikka.
Paremal on paat millega mind üle toodi. Et paadi peale saada, pead üle jõe hõikama. 2 euri maksis see lühike sõit. Aga ringi poleks ka viitsinud sõita. Jalgrattureid olevat see paadimees juba see päev päris mitu üle vedanud. Paadimehed omavahel rääkisid, et pidavat varsti ka mingi spets raami saama millega rattaid üle vedada.
Tundub, et jälle üks üledimensioneeritud projekt. Mitmekümne kohaline sadam Ahja jõel. Isegi Pikkasillas on pooleväiksem ja Suure-Emajõe lähtes on 4x väiksem, mis on mitmeid kordi rohkem külastatavad.
Vaade Lämmijärvele.
Mehikoorma tuletorn.
Ööbimiskoht Mehikoorma tuletorni all. Pilti tuli meelde teha alles hommikul.
See kord läks sõit väga pikale. Jõudsin kohale alles poole kümnest. Väljas hakkas juba hämaraks ja külmaks minema.
Lõuna poole sõites keeras tuul ikka jälle vastu. Nii, et ei olnud ka tänane päev lihtne.
Siiani kõige pikema läbisõiduga ja kõige suurema keskmise kiirusega päev.
Läbisõit: 181,7 km
Sõidu aeg: 9:39:39
Keskmine kiirus: 18,8 km/h
Maks kiirus: 33,9 km/h
Kogu läbitud tee: 1703km
Kaart ei kujuta täpset teekonda, aga siiski enavähem.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar